مسئول:ندا مرادی

مدرک:کارشناس روانشناسی بالینی

شماره مستقیم: 36234503شماره تماس: 36240101 داخلی 242

پنل پیامکی : 50002070003342

مکان : ساختمان مدیریت طبقه دوم اتاق شماره 4

شرح وظایف  رابطین رسیدگی به شکایات مراکز

وظایف پاسخگویی به شکایات:

- دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی در جا و پاسخگویی سریع،دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه

- دریافت شکایات مردم(مراجعین)،پرسنل، از واحدها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک(ضمن ارائه مستندات مربوطه)

- بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.

- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

- پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب

- پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان

- ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم

 -بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به شکایات

 

نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات