مسئول:ندا مرادی
مدرک:کارشناس روانشناسی بالینی
شماره مستقیم: 36234503شماره تماس: 36240101 داخلی 242پنل پیامکی : 50002070003342
مکان : ساختمان مدیریت – طبقه دوم –اتاق شماره 4
شرح وظایف رابطین رسیدگی به شکایات مراکز
وظایف پاسخگویی به شکایات:
- دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی در جا و پاسخگویی سریع،دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه
- دریافت شکایات مردم(مراجعین)،پرسنل، از واحدها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک(ضمن ارائه مستندات مربوطه)
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات
- پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب
- پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان
- ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم
-بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به شکایات
نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات