میز خدمت در دفتر مدیریت این مرکز
برگزار شد
.
برگزاری میز خدمت در دفتر مدیریت این مرکز
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید چمران ، میز خدمت با حضور :
دکترسید علی هاشمی «رئیس بیمارستان» ، محمدعلی مقبلی نژاد « مدیر بیمارستان » ، تهمینه جوادی « مترون بیمارستان » ، ،وحید یزدانی « مسئول منابع انسانی »، عبدالرضا دلارام « مسئول امورحقوقی » ، ندا مرادی « مسئول رسیدگی به شکایات » ، فهیمه اسفندیاری « مسئول بهبود کیفیت» برگزار شد .
«محمدعلی مقبلی نژاد» مدیر این مرکز گفت: ایجاد میز خدمت رابطه هدفمند برای تسریع در رفع چالش ها مراجعان به امور بیماران و دغدغه های کارکنان بیمارستان ها است که در واقع تمام تلاش مجموعه بیمارستان در راستای دستیابی به اهداف مشخص شده در برگزاری میز خدمت است.
میزخدمت حضوری، با هدف ایجاد ارتباط هدفمند با مراجعه کنندگان، پیگیری درخواست ها و شکایات ها در
کمترین زمان ممکن و ارجاع آن ها به واحدهای مربوطه شکل گرفته است که پس از انجام اقدامات و پیگیری
های لازم، نتیجه نهایی به درخواست کنندگان اعلام می گردد .
در این برنامه که در مدیریت بیمارستان برگزار شد، کارکنان و مراجعان ، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف و همچنین مشکلات خود را با مسئولان بیمارستان در میان گذاشتند.
پایان خبر