واحد پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مرکز آموزشی درمانی شهید چمران شیراز
moradi

مسئول واحد: ندا مرادی

مدرک تحصیلی: کارشناسی روانشناسی بالینی

شماره تماس: 07136240101 الی 6 داخلی 242 و 07136234503

سامانه پیامکی: 30003461000478

شرح وظایف:

- دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی درجا و پاسخگویی سریع، دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه

- دریافت شکایات از واحدها، مراجعین، پرسنل، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک (ضمن ارائه مستندات مربوطه)

- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان

- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات

- پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب

- پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان

- ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم

-  بازنگری اثربخشی و کارایی فرایند رسیدگی به شکایات

 

نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات