در راستای ارتباط مستقیم مردم و مسئولین در بیمارستان شهید چمران ( میز خدمت ) انجام شد.
میز خدمت
برگزاری میز خدمت در مرکز آموزشی درمانی شهید چمران
به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی شهید چمران، مراسم میز خدمت این مرکز، پنج شنبه 1402/08/25 با حضور آقای محمدعلی مقبلی نژاد«مدیر بیمارستان»، آقای وحید یزدانی « رئیس امور اداری »، خانم تهمینه جوادی «مترون بیمارستان »، خانم فهیمه اسفندیاری «مسئول واحد بهبود کیفیت »، دردفتر مدیریت برگزار شد.
مسئولین بیمارستان با حضور در محل برپایی میز خدمت سلامت، به سوالات کارکنان، مراجعین و بیماران بیمارستان پاسخ دادند.
«محمدعلی مقبلی نژاد » مدیر بیمارستان شهید چمران در خصوص اجرای برنامه میز خدمت گفت: اجرای برنامه میز خدمت میتواند راهی مناسب در شناسایی و رفع مشکلات کارکنان و مراجعین باشد.
وی درادامه گفت: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی، رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند، که در این راستا ارتباط مستقیم رهبران هر سازمان با مردم موجب توسعه اهداف سازمانی میگردد.
پایان خبر